22.3.07

 

Marahku pada Staff Sokongan Streamyx TMNut

Sebenarnya, aku ada cerita terbaru berkaitan dengan Streamyx di rumah aku ini. Pada mulanya, malas untuk disebarkan kepada orang. Akan tetapi, aku rasa akan ku sebarkan jua. Ini disebabkan, sikap pekerja-pekerja sokongan dalam TMNut semakin tidak berorientasikan mesra pelanggan. Mereka bukan hanya mahu menyelesaikan masalah pelanggan, akan tetapi hanya rela kena marah, mengambil laporan pelanggan (Jika Perlu) dan ada yang berani memberi nama palsu, samaran atau nama orang lain.

Ntah le..

Esok pagi aku akan pergi ke TM Pundek Kulai, bagi menyelesaikan masalah-masalah aku ni. Tapi, kalau tak selesai juga, memang itu lah konsep tradisi TM Nut dan Syarikat2 TM yang lain.

Hidup TM.. Kaya TM.. Untung TM.. Hati pelanggan tak jaga tak pe, ramai lagi pelanggan 'mati-keras' dia...

p/s bagi pekerja TM yang tidak terlibat, jangan kecik hati pulak.

Comments:
aku skang kalau bab torrent ke, bab surfing ke, memang susah. aku kalau pc aku ok je ni, game yang aku main selalu cuma DOTA jek. hehehe.
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?